Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~londoner | użytkownik

imię i nazwiskoBartek adrespionki/londyn zarejestrowany10.07.2007 @01:23:07 ostatnio na stronie24.12.2014 @16:04:34

smietnik i brak talentu jakiegokolwiek...

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty57 komentarze89 posty na forum15

komputer / sprzęt
APS-C 10mm-70mm f1.8-f22

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~AnimaVillis    31.10.2009 @15:54:48
bardzo interesujaca galeria, podgladne Pana raz na jakis czas...
pozdrawiam cieplo
~Anthill    26.04.2009 @19:57:50
fajna galeria... pozdrawiam
_______
"Everything is possible.. the impossible just takes a little longer.."
~Ciernczka    12.04.2009 @11:17:03
witam Cię, wielbicielu muzyki Innej pozdrawiam radośnie, sigurowo, cinematicowo i w ogole! :D
_______
Nie trać czasu na kogoś, kto nie ma go, aby spędzać go z Tobą! (Marquez)
~misqo    15.03.2009 @23:59:47
dziękuję za konstruktywną ocenę :D
~makskol77    08.12.2008 @19:04:39
dzieki, pozdrawiam
~stesyk    13.10.2008 @07:32:13
Zurawie stoja przy Denmark st.
~inSSidDe    11.10.2008 @21:13:19
oj napewno sie zapoznam
poprostu pisze co widze
a reszta galerii naprawde imponująca
_______
http://www.joannajeszka.webs.com Nie dziekuj lecz ocen
Zapraszam do obejrzenia mojej galerii
mój profil na maxmodels http://www.maxmodels.pl/joanna_j.html
~inSSidDe    11.10.2008 @21:04:56
wygląda jak by byla niewiadomo jak bardzo retuszowana i wygladzana
_______
http://www.joannajeszka.webs.com Nie dziekuj lecz ocen
Zapraszam do obejrzenia mojej galerii
mój profil na maxmodels http://www.maxmodels.pl/joanna_j.html
~Corday    01.10.2008 @00:36:26
haha,genialny komentarz. :D
~sirbloody    23.09.2008 @22:51:15
hmmm i po strachu - dzieki

~Sfen    08.07.2008 @20:15:15
Musze powiedziec ze naprawde fajnie lapiesz londyn. Sie bardzo podoba.
~Pioo    10.05.2008 @00:32:54
Ja powiedziałbym inaczej.Jedzenie jak w całym Londynie,bez rewelacji.Atmosfera bywa fajna ale w tygodniu.Weekenty nie.
~otoja    30.04.2008 @11:11:41
wiadomość nie doszła, bo niby jak mogłaby dojść skoro nie masz mego nr?:>

5283935
_______
if i go insane, please don`t put your wires in my brain
~otoja    06.04.2008 @22:34:53
skarby w tym śmietniku
_______
if i go insane, please don`t put your wires in my brain
~gonia4    11.03.2008 @01:58:01
hyhy tak.. dalam.. mam w szufladzie:D
dzieki
_______
bo słońce z deszczem wywołuje tęcze..
~Vlepper    03.03.2008 @01:39:10
miało szumieć, faktycznie mogłem troche podostrzyc... Następnym razem... Nie zapominaj, że się ucze!
~Haiati    30.01.2008 @23:42:36
Dubaj
~PannaZielona    25.01.2008 @00:50:39
hehehe.... uszy ma brudne nie "opalone"... żeby nie było zem sadystka:P
_______
Ciężki jest los współczesnej kobiety. Musi ubierać się jak chłopak, wyglądać jak dziewczyna, myśleć jak mężczyzna i pracować jak koń.
~nieo    24.01.2008 @20:24:07
yo
~victord    16.01.2008 @21:55:14
No przyznam sie że ładne macie te fotki kolego Pozdrawiam
~londoner    20.08.2007 @20:04:02
no mam tam konto @bary...
~kropencja    20.08.2007 @14:14:32
Witam, z pytaniem takim, czy Ty przypadkiem nie masz konta na cyberfoto.pl, bo jakbym zdjecia poznawała?

Btw-ubóstwiasz
_______
zamorduj mnie dowcipem, który znam.
~smiled    13.08.2007 @22:59:21
bardzo, bardzo dziękuję
uuwielbiam londyn ^^
~ceres    13.08.2007 @12:13:49
Dziękuje bardzo za obserwację i również sobie na nią pozwolę. Świetne folio
Pozdrawiam
~kasiulek7    29.07.2007 @23:14:23
wielkie pokłony za zdjęcia nocą )) Reszta tez cudna, ale zdjęcia nocą to jest to )) Zapraszam do oglądania moich zdjęć
_______
Kasena
1 2 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt